4 składniki pierwszej kampanii na Facebooku i Instagramie
Kampanie tworzone z poziomu Menedżera Reklam mają ogromną przewagę nad reklamą tworzoną za pomocą przycisku “promuj” (jest jeden wyjątek związany…
Kampanie tworzone z poziomu Menedżera Reklam mają ogromną przewagę nad reklamą tworzoną za pomocą przycisku “promuj” (jest jeden wyjątek związany…
Połączenie konta profesjonalnego na Instagramie ze stroną na Facebooku jest niezwykle istotne, ponieważ pozwala optymalnie wykorzystywać narzędzia biznesowe tych dwóch…
Wiecie, że w styczniu tego roku liczba użytkowników Instagrama w Polsce wynosiła ponad 9,5 miliona, podczas gdy w pierwszym miesiącu…
Tworząc konto na Instagramie pewnie miałaś określony cel. Może była nim chęć dzielenia się przeżyciami z przyjaciółmi lub zapisywania wspomnień,…
Przyznam, że przez długi czas patrzyłam na tworzenie reklam na Instagramie z poziomu aplikacji nieco sceptycznym okiem. Jak to tak…
Każdego dnia na grupach związanych z Instagramem pojawiają się posty „Ukradli mi konto na Instagramie, jak je odzyskać?!”. Ulubione zdjęcia…
Sapkowski pisał, że „Nigdy nie ma drugiej okazji, żeby zrobić pierwsze wrażenie”. Niemalże codziennie kogoś poznajemy. BIO na Instagramie odpowiednikiem…