Przejdź do treści
logo-Beata-Wierzchowska
  • O mnie
  • OfertaRozwiń
    • Akademia Adsów 2025
    • Kursy do samodzielnej pracy
    • Oferta dla firm
  • Blog
  • Podcast
  • Kontakt
  • POZNAJ AKADEMIĘ ADSÓW
Sklep
logo-Beata-Wierzchowska

Blog

rolki na instagramie

Instagram Reels, czyli Rolki na Instagramie

Jeszcze do niedawna mikrofilmiki kojarzyły nam się przede wszystkim z Tik Tokiem. Na początku patrzyliśmy na nie z przymrużeniem oka….

Czytaj dalej Instagram Reels, czyli Rolki na InstagramieKontynuuj

Jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie? 3 skuteczne formaty reklamowe

Zwiększenie ruchu na stronie www to marzenie każdego właściciela biznesu. Czy wystarczy wybrać odpowiedni cel kampanii i zainwestować trochę pieniędzy?…

Czytaj dalej Jak zwiększyć ruch na stronie? 3 skuteczne formaty reklamoweKontynuuj

Grupy niestandardowych odbiorców na Facebooku

Grupy niestandardowych odbiorców na Facebooku w teorii i praktyce

Kampanie wykorzystujące grupy niestandardowych odbiorców mają ogromny potencjał. W tym wpisie przeczytasz o teorii, a także praktycznym wykorzystaniu custom audience…

Czytaj dalej Grupy niestandardowych odbiorców na Facebooku w teorii i praktyceKontynuuj

Zmiany w targetowaniach na Facebooku

Zmiany w targetowaniach na Facebooku – poznaj nowe ograniczenia

Facebook zapowiadał te zmiany od dłuższego czasu. Teraz należy powiedzieć: „It’s official!” Ale czy jest się z czego cieszyć? Czego…

Czytaj dalej Zmiany w targetowaniach na Facebooku – poznaj nowe ograniczeniaKontynuuj

Utrata dostępów do IG i FB

Utrata dostępów do IG i FB – jak jej uniknąć?

Do napisania tego artykułu zainspirowała mnie niespodziewana sytuacja, której doświadczyłam w ubiegłym tygodniu. Niespodziewane podtopienie telefonu i nagle okazuje się,…

Czytaj dalej Utrata dostępów do IG i FB – jak jej uniknąć?Kontynuuj

Targetowanie kampanii na Facebooku

Targetowanie kampanii na Facebooku

Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z promowaniem swoich produktów lub usług, na pewno zastanawiasz się jakie są możliwości targetowań w kampaniach…

Czytaj dalej Targetowanie kampanii na FacebookuKontynuuj

Audyt konta na Instagramie

Audyt konta na Instagramie – kompleksowy poradnik i lista pytań

Postanowiłeś założyć konto na Instagramie i budować społeczność zgromadzoną wokół swojej marki, ale nie masz planu jak to zrobić? A…

Czytaj dalej Audyt konta na Instagramie – kompleksowy poradnik i lista pytańKontynuuj

Skuteczne kreacje reklamowe

Skuteczne kreacje reklamowe – jak je tworzyć?

Każdego dnia widzimy setki, jeśli nie tysiące reklam. Otaczają nas one nie tylko w świecie wirtualnym, ale i w realu….

Czytaj dalej Skuteczne kreacje reklamowe – jak je tworzyć?Kontynuuj

Algorytm Instagrama 2021

Algorytm Instagrama 2021

Na początku istnienia aplikacji content na Instagramie był porządkowany chronologicznie. Jednak po kilku latach zdecydowano, że nie jest to najlepszy…

Czytaj dalej Algorytm Instagrama 2021Kontynuuj

Modele zakupowe i cele kampanii na Facebooku

Modele zakupowe i cele kampanii na Facebooku

Mam nadzieję, że poprzedni wpis ułatwił Ci dopełnienie wszelkich technicznych wymogów i jesteś gotowy do rozpoczęcia swojej przygody z płatną…

Czytaj dalej Modele zakupowe i cele kampanii na FacebookuKontynuuj

Nawigacja strony

Poprzednia stronaPoprzedni 1 2 3 4 Następna stronaNastępny

Najnowsze wpisy

Ilustracja do tekstu Co to jest newsletter – tablet z symbolem listu elektronicznego

Co to jest newsletter i po co go tworzyć

Przeczytaj Co to jest newsletter i po co go tworzyć
ilustracja do tekstu paid social mobilne-powiadomienie-ikony-miedzy-mezczyzna-i-kobieta-uzywa-telefon-komorkowego

Czym jest paid social i jak wykorzystać to w biznesie

Przeczytaj Czym jest paid social i jak wykorzystać to w biznesie
Kobieta korzystająca ze smartfona, ilustracja do tekstu Mikroinfluencerzy, trendy w marketingu onlajn 2024

Mikroinfluencerzy. Trendy w marketingu onlajn 2024

Przeczytaj Mikroinfluencerzy. Trendy w marketingu onlajn 2024

Posłuchaj podcastu

Sprzedaż na autopilocie. O automatyzacji, manychacie i rozwijaniu biznesu w onlajnach

Sprzedawaj na autopilocie. O automatyzacjach, maynchacie i rozwijaniu biznesu w onlajnach | Adrianna Hirsz

Posłuchaj Sprzedawaj na autopilocie. O automatyzacjach, maynchacie i rozwijaniu biznesu w onlajnach | Adrianna Hirsz
Jak tworzyć zasięgowe treści na Instagramie?

Jak tworzyć zasięgowe treści na Instagramie? | Ilona Kliszcz

Posłuchaj Jak tworzyć zasięgowe treści na Instagramie? | Ilona Kliszcz
Jak zarobić pierwsze 1200 tysięcy na produktach cyfrowych

Jak zarobić pierwsze 100 000 zł na produktach cyfrowych? | Ola Adamczyk

Posłuchaj Jak zarobić pierwsze 100 000 zł na produktach cyfrowych? | Ola Adamczyk

adMate Beata Wierzchowska
Adres do doręczeń:
al. Jana Pawła II 43A/37B, 01-001 Warszawa
beata@admate.pl
+48 506 128 277

Kursy do samodzielnej pracy
Programy grupowe
Oferta dla firm

Podcast
Blog
Newsletter

Regulamin newslettera
Regulamin sklepu
Polityka Prywatności
Zasady prezentowania opinii

Facebook Instagram LinkedIn TikTok Spotify Podkasty Appla YouTube

© 2025 Social Media Marketing & Consulting - Beata Wierzchowska

Zarządzaj zgodami plików cookie
Na naszej stronie zbieramy ciasteczka w celu poprawy funkcjonowania serwisu oraz w celach marketingowych i analitycznych. Korzystanie z ciasteczek wymaga zgody. Możesz zarządzać zgodami klikając w „Ustawienia”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}
  • O mnie
  • Oferta
    • Akademia Adsów 2025
    • Kursy do samodzielnej pracy
    • Oferta dla firm
  • Blog
  • Podcast
  • Kontakt
  • POZNAJ AKADEMIĘ ADSÓW
SKLEP