Instagram Reels, czyli Rolki na Instagramie
Jeszcze do niedawna mikrofilmiki kojarzyły nam się przede wszystkim z Tik Tokiem. Na początku patrzyliśmy na nie z przymrużeniem oka….
Jeszcze do niedawna mikrofilmiki kojarzyły nam się przede wszystkim z Tik Tokiem. Na początku patrzyliśmy na nie z przymrużeniem oka….
Zwiększenie ruchu na stronie www to marzenie każdego właściciela biznesu. Czy wystarczy wybrać odpowiedni cel kampanii i zainwestować trochę pieniędzy?…
Kampanie wykorzystujące grupy niestandardowych odbiorców mają ogromny potencjał. W tym wpisie przeczytasz o teorii, a także praktycznym wykorzystaniu custom audience…
Facebook zapowiadał te zmiany od dłuższego czasu. Teraz należy powiedzieć: „It’s official!” Ale czy jest się z czego cieszyć? Czego…
Do napisania tego artykułu zainspirowała mnie niespodziewana sytuacja, której doświadczyłam w ubiegłym tygodniu. Niespodziewane podtopienie telefonu i nagle okazuje się,…
Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z promowaniem swoich produktów lub usług, na pewno zastanawiasz się jakie są możliwości targetowań w kampaniach…
Postanowiłeś założyć konto na Instagramie i budować społeczność zgromadzoną wokół swojej marki, ale nie masz planu jak to zrobić? A…
Każdego dnia widzimy setki, jeśli nie tysiące reklam. Otaczają nas one nie tylko w świecie wirtualnym, ale i w realu….
Na początku istnienia aplikacji content na Instagramie był porządkowany chronologicznie. Jednak po kilku latach zdecydowano, że nie jest to najlepszy…
Mam nadzieję, że poprzedni wpis ułatwił Ci dopełnienie wszelkich technicznych wymogów i jesteś gotowy do rozpoczęcia swojej przygody z płatną…