Instagram Reels, czyli Rolki na Instagramie
Jeszcze do niedawna mikrofilmiki kojarzyły nam się przede wszystkim z Tik Tokiem. Na początku patrzyliśmy na nie z przymrużeniem oka….
Jeszcze do niedawna mikrofilmiki kojarzyły nam się przede wszystkim z Tik Tokiem. Na początku patrzyliśmy na nie z przymrużeniem oka….
Odcinek podcastu, w którym wraz z moim gościem Adrianną Hirsz z rozmawiałyśmy o tym, jak zautomatyzować biznes, by sprzedawać na autopilocie.
Z newsletterem jest trochę jak z podcastami. Albo z prowadzeniem bloga. Niby nic nowego – bo jest znany i wykorzystywany…
Są takie pojęcia, które weszły do codziennego języka w oryginalnym brzmieniu. Czasami trudno nawet znaleźć dla nich dobre tłumaczenie czy…
Odcinek podcastu, w którym wraz z moim gościem Iloną Kliszcz rozmawiałyśmy o tym, jak tworzyć zasięgowe treści na Instagramie.
Co roku zastanawiamy się, jak będą wyglądały w marketingu kolejne miesiące. W takich przewidywaniach eksperci starają się połączyć kilka różnych…
Pytanie o to, co jest ważniejsze: kreacja czy tekst reklamowy, pojawia się w miarę regularnie wśród osób, które przygotowują swoją…
Odcinek podcastu, w którym wraz z moim gościem Olą Adamczyk rozmawiałyśmy o tym, jak zarobić pierwsze 100 tysięcy na produktach cyfrowych.
Jeśli miałabym stworzyć listę pojęć, które w marketingu niezmiennie przewijają się od lat, storytelling byłby z pewnością jednym z nich….
Firmowe konta w mediach społecznościowych wykorzystywane są jako sposób na promowanie marki i prowadzenie działań marketingowych. Ale nie tylko! Biznes…
Jako specjalistka od kampanii reklamowych pracowałam z bardzo różnymi firmami, w kilku naprawdę różnych branżach. Zdarzało się, że planowanie strategii…